Rippikoulu on ainutkertainen seikkailu!

Rippikoulu on evankelis-luterilaisen kirkon kasteopetusta. Siellä voit pohtia yhdessä muiden kanssa elämään ja uskoon liittyviä asioita. Tutustut sen kirkon uskoon, johon sinut on kasteessa liitetty. Rippikoulu on kestoltaan vähintään puoli vuotta. Viikonloppu- ja leirijakson lisäksi siihen sisältyy seurakunnan elämään osallistumista ja tutustumista. Seurakunnan elämään tutustuminen tapahtuu sekä omaan tahtiin että yhteisesti oman rippikouluryhmän kanssa.

Perinteiselle leiririppikoululle vaihtoehtona on myös päivärippikoulu, tarvittaessa myös yksityisrippikoulu. Erityisrippikoulu erityistä tukea tarvitseville nuorille toteutetaan yhteistyönä Kalajoen rovastikunnan kanssa. Aikataulu päivärippikoululle sekä yksityisrippikoululle sovitaan tarpeen mukaan, näistä ole yhteydessä rippikoulusta vastaavaan nuorisotyönohjaajaan.

Ilmoittautuminen rippikouluun vuodelle 2024 on päättynyt.

Ota yhteyttä rippikoulusta vastaavaan nuorisotyönohjaajaan Stiinaan 040 7356351, mikäli nuoresi on tulossa rippikouluun vuodelle 2024.